Müşteri Bilgilendirme

Müşteri Bilgilendirme

Sayın Müşterimiz ;

Amacımız, sizinle birlikte daha iyiye ulaşmak, sizlere daha kaliteli bir hizmet sunabilmektir.

Tüm şikayet,öneri ve görüşlerinizi lütfen bizimle paylaşın..

Paylaşımlarınız sizlere daha iyi hizmet sunmak için sürdürdüğümüz çalışmalarda bizlere ışık tutacaktır.

Bildirimlerinizi “ İletişim Formu” ekranından iletebilirsiniz.

İletişim formu aracılığı ile ilettiğiniz tüm bildirimler kayıt altına alınmakta ve tarafınızla başvuru numarası paylaşılmaktadır. Bu başvuru numarası ile bildirimlerinizi durumunu “Müracaat Sorgulama” ekranından kolayca takip edebilirsiniz.

Kaydınız ulaştığında tarafınıza bilgilendirme maili gönderilmekte ve titizlikle değerlendirilmektedir.

Bildirim konusu incelenerek , ilgili departmanlara yönlendirilmekte ve en kısa sürede yanıt/çözüm açıklaması ile onayınıza sunulmaktadır.

Mail aracılığı ile kayıt onayınıza sunulduğunda, çözüm onayını vermeniz durumunda kayıt kapatılır.

Onayınıza sunulmuş ancak 5 gün içinde cevap verilmeyen kayıtlar otomatik olarak kapanmaktadır.

Kayıt içinde ilettiğin kişiel bilgileriniz sadece kaydın ele alınması sürecinde kullanılmaktadır.

Geribildirimleriniz için şimdiden teşekkür ederiz.