SİSTEM DESTEK
HİZMETLERİ

Strateji ve Vizyonumuz

Bilgi ve İletişim teknolojilerinde, Türkiye’deki lider kurumların ve dünyanın ileri gelen üreticilerinin bölgemizde tek tercih edilen servis platform markası olmak,

Müşterisine kolaylık sağlamak hedefiyle;

  • İşinin en iyisini yapar, konusunda yetkin bireydir, süreci ve kalitesiyle güven verir, fark yaratır.
  • Hızlı ve doğru çözüm üretir, bilgisi, tecrübesiyle ve ekip ruhuyla en kısa sürede çözümünü oluşturur ve kararlılıkla uygular.
  • Saygılı ve dürüsttür, tüm paydaşlarına iş etiğini ön planda tutarak bu şeffaflıkta davranır. Ülkesi ve çevre değerlerine bilinçlidir.
Müşterilerimizin donanım, yazılım ve network alt yapılarının sürekli çalışır tutulması için gerekli olan destek hizmetlerinin düşük maliyet ile sağlanması ve karmaşık koşulların kontrol altına alınması için destek vermekteyiz.
BDH Sistem Destek Ekipleri, müşterilerimizin BT altyapısında yer alan ürünlerin uçtan uca standartlara uygun biçimde çalıştırılmasını sağlamak, sistem, iletişim ve veri iletişim ağlarında bulunan ürünlerden oluşan BT alt yapısını bir bütün olarak çalışır durumda bulundurmak ve sistemden en iyi performans değerlerini elde etmek amacıyla destek sağlamaktadır.

Yerinde Destek Hizmetlerimiz

Sınırsız Hizmet

Sınırsız Hizmet

Parça Garantisi

Parça Garantisi

Hızlı Müdahale

Hızlı Müdahale

Proaktif Hizmet

Proaktif Hizmet

Çözüm Süresi Taahhüdü

Çözüm Süresi Taahhüdü

Raporlama

Raporlama

Sınırsız Hizmet
•Müşterilerimiz haftada 7 gün, günde 24 saat destek çağrısı yapabilir ve destek hizmeti alabilirler.
Hızlı Müdahale
•BDH’nin Türkiye genelinde yaygın servis ağı sayesinde, Müşterilerimizin tüm lokasyonlarında en geç 2 saat içinde yerinde müdahale edilebilmekte, çok daha kısa sürelerde telefon desteği ile ilk müdahale yapılmaktadır.
Çözüm Süresi Taahhüdü
•BDH, Destek Sözleşmelerinde işinizin gerektirdiği çözüm sürelerini taahhüt etmekte ve buna uygun olarak destek verebilmek üzere gereken tüm yatırımları yapmaktadır.Sürekli güncellenen eğitimleri ve sahada kazanılan tecrübeleri ile her biri kendi alanlarında uzmanlaşmış teknik kadrolar, çeşitli ve zengin yedek parça stokları sayesinde problem giderme süresi son derece kısalmaktadır.
Parça Garantisi
•Cihazların, üretici firma tarafından verilen parça garanti süresi sona ermiş olsa dahi, firmamız ile yapacağınız Parça Dahil Sözleşmelerle, arızalanan parça ücretsiz olarak değiştirilmektedir.
Proaktif Hizmet
•Sorun bildirilmesine bağlı olarak verilecek destek hizmetlerinin yanısıra, proaktif hizmetler de sözleşme kapsamında sunularak sorun çıkmadan önlemlerin alınması böylece sistemin sorunsuz ve etkin olarak çalışması hedeflenmektedir. Koruyucu bakım ve teknik danışmanlık hizmetleri bu kapsamda yer alabilen hizmet türleridir.
Raporlama
•Verilen hizmetlere ait ayrıntılı raporlar aylık olarak Müşterilerimize sunulur. Bu raporlarda problemin tanımı, teşhisi, çağrı açma zamanı, müdahale zamanı, çözüm zamanı, ne şekilde çözüldüğü vb. tüm detaylar yer almaktadır. Bu bilgiler analiz edilerek sistemin daha sorunsuz çalışması yönünde önlemler alınabilmektedir.
Server ve PC’lerin işletim sistemi ve uygulama yazılımlarından oluşan yapının sorunsuz çalışması ve oluşan problemlerin giderilmesini sağlayan Sistem Destek Hizmetleri;
Router, switch, modem, hub ve diğer network cihazlarından oluşan WAN ve LAN yapısının en iyi performans değerleri ile sorunsuz çalışmasını ve sorun çıktığında giderilmesini sağlayan Network Destek Hizmetleri;
Kurulum, arıza desteği, demontaj, versiyon güncellemeleri içerikli Ödeme Sistemleri Destek Hizmetleri kapsamında hizmet vermekteyiz.
Hizmetlerimiz

Uzaktan müdahale / çözüm

Uzaktan destek ile çözülemeyen çağrılara Yerinde Destek Hizmetleri

Müşteri beklentilerine özel SLA yönetimi

Yedek parça planlaması

Gerektiği durumda arızalı ürünlerin konsinye ile değişiminin yapılması

Arızalı ürünlerin onarımı için onarım süreçleri

Entegrasyon üzerinden anlık veri akışı

Sözleşme koşullarına özel performans metrikleri ve Raporlama

Envanter yönetimi

Operasyon Durumunu İzleme, Analiz ve İyileştirme

Çağrı Analizinin Yapılması

• Tekrar eden sorunların belirlenmesi

• İyileştirme yöntemlerinin araştırılması

• Uygulanabilir çözümlerin önerilmesi

Müşteri Memnuniyet Analizi

• Olumsuzluk oluşturan hususların analizi ve tespiti

• Çözümlerin belirlenmesi

• Çözümlerin uygulanması

Operasyon Durumunun Analizi

• Operasyonel Risklerin Analizi

• Çözüm yollarının araştırılması

• Uygun çözümün belirlenmesi

• Sorunların giderilmesi için gerekli çalışmaların başlatılması

Yenilikler ve Geliştirmeler

• Müşteri memnuniyetini ve operasyon verimliliğini arttıracak konuların değerlendirilmesi

• Analizi ve sürece etkilerinin tespiti

• Uygulama yöntemlerinin belirlenmesi

• Önerilerin sunulması

• Çözüm Danışmanlarının Periyodik Ziyaretleri

Saha Hizmetleri – Teknik Yetkinlikler

Saha Servisleri – Alt Yapı Proje Yetkinlikleri

BDH- Servis Kapsama Alanı