IMACD

IMACD

IMACD hizmetleri masaüstü ve dizüstü bilgisayar, yazıcı, tarayıcı, bunların üzerindeki işletim sistemleri ve standart uygulamaların etkin, verimli ve sorunsuz bir biçimde kurulması, taşınması, değiştirilmesi ve işlevini tamamladığında hurdaya ayrılma sürecini kapsıyor. Böylece,müşterilerimize “kullanıcı tarafındaki” ürün ve/veya sistemlerinin gereksinimlerine paralel, belirli servis seviyelerine uygun, proje veya çağrı bazlı destek hizmetleri sağlıyoruz.

Yetkin kadrolarımız ile sorunsuz bir şekilde, kurulum, taşıma, envanter ve değiştirme hizmetlerini çok kısa sürede gerçekleştirebiliyoruz.


Staging (Ön Konfigürasyon)

Staging hizmetleri” bilgi teknolojileri projeleri hayata geçirilirken oluşacak riskleri en aza indirmek için gitgide daha fazla önem kazanıyor. BDH, çeşitli BT ürünlerinin (masaüstü ya da network ürünleri) staging’ini yapacak fiziksel ortama ve gerekli yetkin insan kaynağına sahip. Bu şekilde yaygınlaştırma hizmetlerinin başarılı olma olasılığı ve verimliliği artıyor ve müşteri kendi işine odaklanırken uygun yer bulma ve yetkin insan kaynağı bulma sorunları ile meşgul olmuyor. Staging hizmetinin müşteriye sağladığı katma değerler aşağıdaki gibi özetlenebilir:

  • Envanter ve sevkiyatın uyumlu olduğunun kontrolü

  • Donanım ve ağ bileşenlerinin montajı

  • İşletim sistemi ve uygulamaların kurulumu

  • Yedek alma ve güncelleme hizmetleri

  • Tüm mevcut yazılım, firmware ve yamaların yüklenmesi

  • Ağ bileşenlerinde yazılımın çalıştırılması

  • Uygulama hatalarını en aza indirmek için test yapılması

  • Birden fazla lokasyon içeren yaygınlaştırmalar (masaüstü ya da ağ bileşenleri) için hazırlık ve yönetim

Genel sektör, bankalar ve yabancı iş ortaklarımız için çeşitli projelerde staging hizmetini başarı ile gerçekleştiriyoruz.


Kuruluş

 “Yeni Sistem Kuruluşları”nı içeren kuruluş hizmetimiz ile, yazılım ve donanımların müşteri standartlarına uygun olarak, kısmen veya tamamen kurulması, birbirlerine bağlanması ve sistemin çalışır duruma getirilmesini sağlıyoruz.


Depolama ve Lojistik

Müşteri ürünlerinin ve bileşenlerinin istenilen koşullarda depolanmasını, sevk işlemlerinin yapılması, yönetilmesi, kayıt altına alınması ve raporlanmasını sağlıyoruz. 


Değişim ve Güncelleme

Satılan ürünlerde veya sarf malzemeleri hariç olmak üzere, cihaz, devre paketi gibi alt parçalarda, donanım arızası oluştuğunda tamir ve/veya daha yüksek performansta verime olanak sağlayacak dizayn değişikliklerinde (güncelleme), müşterimiz ile müşteri hizmetleri grubumuz arasında önceden tanımlanmış süreçler dahilinde hızlı iletişim kuruyoruz.

Müşteri, donanım destek talebini telefon ya da elektronik ortamda bizlere aktardığında, siparişler SAP veritabanında kayıt altına alınıyor...

Arızalı malzemeler, belirli süreler (saat/gün) dâhilinde tamir ediliyor veya eş değeri ile değiştiriliyor.

Müşterinin mesai saatleri haricinde de (7x24), talebini iletebilmesi ve çözümü mümkün. Tamir işlemi yurt içi, yurt dışı veya yerinde gerçekleşebiliyor.